marți, 6 mai 2014

Trece sat după sat
Trece lacu-ngheţat
Trece munţi
Trece dealuri
Şi mirese prin pat
Trece până te-nsori
Trece timpul şi mori
Trece ca să te ia
Din casa plină de flori

Trece luna pe cer
Peste drumul de fier
Printre borcane
Printre hărţi
în şcoala goală de cartier
Trece "strange din dinţi"
Trece dar tu nu simţi
Trece un cantec cântat
De o armata de sfinţi

Nu mai vreau să aud niciun cântec trist
Nu mai vreau să aud niciun cântec deştept
Pleci acum te-nteleg, e de-ajuns, nu insist
E de-ajuns ca imi arde radioul in piept

Latră-un caine-n vecini
Latră şi tu te-nchini
Latră viaţa în noi
Noi facem dragoste-n maşini
Bate-un ceas în altar
Latra timpu-n zadar
Viaţa-i o foaie in vânt
Smulsă dintr-un abecedar

Intra vulpea-n gaini
Intra noaptea-n lumini
Am sarutat un obraz
Intr-o livada de maslini
Trece an dupa an
Trec lumini pe tavan
Am zambit prea tarziu,
Am tras tarziu de volan

Trece sat după sat...

Nu mai vreau să aud niciun cantec trist
Nu mai vreau să aud niciun cantec deştept
Pleci acum te-nteleg, e de-ajuns, nu insist
E de-ajuns ca imi arde radioul in piept

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

..au citit versuri

Un produs Blogger.
//BIBLIOTECA PLINĂ CU VERSURI e o filială a site-ului Versuri Traduse. Spre deosebire de celălalt site, aici poți găsi versuri scrise deja în română sau versuri în engleză, netraduse.

Topul săptămânal cu versuri